Fit for life mässan

Publicerat 29 november, 2016 av A

I lördags var jag på Stockholmsmässan. Älskar att gå på mässa. Shoppa och se massa nytt och spännande.

Denna mässa va Acadermia , allt för hälsan och fitness på samma mässa.

Fitness delen var högljud och trång så där pallade vi tyvärr inte att vara så länge, gick bara igenom. Förmycket helt enkelt på samma yta.

Med i den andra mässhallen va vi ett tag. Ca 10.30-13.30 va vi där.

Shoppade såklart. Dessa tesorter 3 för 90 kr. Jättegoda och förhoppningsvis bra för kroppen och själ. 


Sen shoppade jag en liten dyrare men förhoppningsvis prisvärd platt/locktång. Ska inte skada håret utan är med infraröd .  Såg den när jag va i USA men tyckte det va för dyrt på semestern. Nu har den kommit till Sverige och med lite övning hoppas jag på att kunna ha snygga lockar utan att bränna mig eller mitt hår.

En härlig lördag men Marina och Jeanette. Lite lyx var vi värda.

/A

Lämna en kommentar