Födelsedagen.

Publicerat 25 oktober, 2013 av A

5919_480525858699182_135637683_n
Jag hade en underbar födelsedag på alla sätt, massvis med fina vänner som grattade mig, grymt fina presenter och blommor, hälsningar från allt och alla och ja jag fick dubbla hälsningar och gratulationer av Jesse.

En av mina bästa vänner Sussi hade gjort en bok med kort på mig och mina vänner genom åren och sen hälsningar från massa folk i Turkiet och riktigt fina ord av Jesse, han hade verkligen tänkt till och dessutom försökt hitta en fax i urskogen för att kunna skicka texten i original. Dessvärre funkade inte det men Sussi skrev av hans ord exakt. Och för mig var det de finaste en kille gjort för mig på min födelsedag.

Allt var så trevligt på min födelsedag, allt bara flöt på, inga problem alls , mate räckte , drickan räckte och alla verkar ha haft det trevligt.

Kom säkert ca 35 personer eller nåt sånt. Har inget att klaga på alls, möjligtvis lite besviken på några oms inte kom, men jag bryr mig inte så jättemycket. Det är som det är och nu vet jag att jag inte behöver förvänta mig så mycket av just dom och kanske inte bjuda dom igen.

Nu är jag iaf 40 år och festen blev lyckad och bra, nu är det bara att köra vidare.

/A

En kommentar på “Födelsedagen.

  • Lämna en kommentar