Snart 40 år

Publicerat 18 oktober, 2013 av A

keep-calm-everyone-its-my-birthday
Förberedelserna går mot sitt slut, inte mycket kvar att göra och inte mycket tid kvar.
Catringfirman kommer i morgon kl 12.00 och pajerna jag gjort står på tining i kylen. Kladdkaka är gjord i långpanna och chips, jordnötter, öl, vin, alkoholfritt och allt annat inköpt.
Hem och städa samt göra en liten kladdkaka till, rädd att det inte ska räcka och sen är det pynta, duka och fixa som gäller.

Interflora ringde så ett blomsterbud kommer i morgon också, gissa om jag är nyfiken. Det är inte ofta jag får blomsterbud, fick ett till jobbet en gång för 100 år sedan av en blind date, men annars tror jag inte att jag fått det.
Hur spännande är inte detta, det kan vara från någon som inte kunde komma, eller från jobbet, för jag har inte fått något ännu från jobbet, men det kan ju även vara från någon man, det är så spännande med blomsterbud.
Nu börjar jag längta tills i morgon, det ska bli så kul att fylla år och ha fest.
De som kommer de kommer och de som inte kommer, de kommer inte och det gör inget.
Hoppas bara jag får en hälsning från mitt hjärta i Kanada.

I morgon blir jag 40 år, i morgon är det min födelsedag och den ska bli kul att fira även om det är 40 år jag firar.

/A

5 kommentarer på “Snart 40 år

  • Lämna en kommentar