Den största av gåvor.

Publicerat 17 oktober, 2013 av A

hjärtahand
I natt kom en av de största gåvorna jag fått av en man till min födelsedag.
Han har ärligt koll på att jag fyller år i helgen.
Han frågade mig om jag var excited över att fylla 40 år.
Han vet alltså om att jag fyller år på egen hand. Det är mörkligt att han sett det på facebook men då har han letat efter informationen för jag fyller inte förrän på lördag så facebook kan inte ha berättat det för honom och ingen har grattat mig ännu på min sida så det är inget han kan ha sett.
Min lilla Jesse har tagit reda på när jag fyller år och även om han inte minns det på lördag så mindes han det i natt och han har tagit reda på när jag fyller, det är stort nog för lilla mig och det är någon man inte kan köpa för pengar.
Sådana saker får mig att bli så satans kär och lycklig.
Han ser mig och det gör min så lycklig.

När jag skrev att jag blir tant så skrev han att ålder är bara är ett par siffror. Han är söt min prins. Min kanadenskiska prins.

Att synas är den största av gåvorna och han ser mig.

/A

Lämna en kommentar