Bye 2012

Publicerat 6 januari, 2013 av A

bye-2012-hallo-2013
Blev du kär 2012?
Ja

Vad är din största framgång 2012?
Smink utbildningen på Mariart.

Bästa köpet?
Baggy jeansen i Turkiet

Vad spenderade du mest pengar på?
Skönhetsprodukter och som vanligt kläder och skor.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja. Eller rättaresagt ”någon” 🙂

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012?
Gangnamnstyle, Dansa Pausa, samt allt med norlie och kkv

Bästa minnet från 2012?
Kryssnigen i maj, besöket 8 Sep och Turkietresan.

Hur många kysste du?
Ingen aning.. tror 3st

Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013?
Ja.

Vad önskar du att du gjort mer?
Önskar att jag hade fått mina drömmar uppfyllda.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Grubblat över saker jag inte kan ändra eller göra någonting åt

Favoritprogram på tv?
Big bang theory på tv och Sons Of Anarch på datorn.

Något du önskade dig och inte fick när du fyllde år?
Ja, ett besök eller samtal.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jobbade tror jag

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
ja absolut, 2012 va inte mitt år, heller.

Vad fick dig att må bra?
Han med de blå ögonen, min lillebror och mina nära vänner.

Vem saknade du?
No name

Vad vill du säga till dig själv inför 2013:
Blicka alltid framåt, våga tro på dig själv. Våga tro och hoppas. Kväv inte de du tycker om med din kärlek och spara pengar så du alltid har råd att göra det du vill.

/A

Lämna en kommentar